Wehkamp doneert bij bezorging bij een DHL ServicePoint

Wehkamp doneert bij bezorging bij een DHL ServicePoint

Wehkamp doneert bij bezorging bij een DHL ServicePoint

Online warenhuis Wehkamp steunt Jantje Beton

Wehkamp maakte onlangs bekend dat het klanten bewust wil laten nadenken over de goederenstroom en klanten wil stimuleren om een pakket bij een DHL ServicePoint te laten leveren. Vandaag maakt het online warenhuis bekend dat het vanaf 8 november een vast bedrag per bestelling aan Jantje Beton doneert als de klant ervoor kiest om het pakket bij een DHL ServicePoint te laten bezorgen. Op deze manier wil Wehkamp klanten stimuleren om te kiezen voor een bezorgoptie waar dagelijks al geleverd wordt.

Wehkamp zet zich al vele jaren in om haar bedrijfsprocessen verder te ontwikkelen en te optimaliseren, maar ook om bewustwording over de bezorgketen te vergroten. Een nieuwe stap die deze week wordt ingevoerd, is de donatie aan Jantje Beton wanneer een klant kiest voor bezorging bij een DHL ServicePoint. Hiermee wil Wehkamp haar klanten bedanken dat zij voor deze bezorgoptie kiezen en een bijdrage leveren aan een betere leef- en speelomgeving voor kinderen.

Jantje Beton

De keuze voor Jantje Beton is gemaakt na een interne enquête onder Wehkamp-collega’s. Zij hebben voor dit goede doel gekozen omdat Jantje Beton hét goede doel is dat zich sinds 1968 samen met kinderen inzet voor meer en uitdagender speelruimte en meer speelkansen. Jantje Beton zet zich onvermoeid in voor meer speelplekken, waar alle kinderen vandaag kunnen spelen, voor een gelukkige, gezonde generatie morgen. Voor een familie warenhuis zoals Wehkamp is dit een doel dat dicht bij het hart ligt. Met dit initiatief verwacht Wehkamp circa 100.000 euro te kunnen doneren de komende 12 maanden. 

Voor meer informatie over bovenstaand bericht kan contact worden opgenomen met [email protected]

ACTUEEL NIEUWS

Bekijk meer