Over ons

Wehkamp Retail Group

Onder de vlag van Wehkamp Retail Group voeren we verschillende merken: Wehkamp, kleertjes.com en Union River. We transformeren WRG in een hoog tempo naar een multi-facia e-commerce groep met een groot klantbereik en één excellent platform voor technologie, logistiek en distributie. Door die schaalvergroting kunnen we onze krachten bundelen en een solide business bouwen voor de toekomst. Dat doen we vanuit één purpose, één structuur en één cultuur. Zo creëren we één sterk WRG team.

Together we bring joy into every home

We doen er elke dag alles aan doen om de wereld een beetje mooier te maken. Voor onze klanten en ook voor elkaar. In onze cultuur staan onderstaande vier kernwaarden centraal.

purpose

Betrokken

We zijn actief, gepassioneerd, gedreven. We voelen ons verbonden. We zijn sterk betrokken bij elkaar, ons werk, het bedrijf en de resultaten. 

Ondernemend

‘The only thing that’s constant in retail is change’ is een gevleugelde uitspraak, en zo waar. Daarom zijn we constant en proactief op zoek naar nieuwe ideeën en kansen, en dat doen we al ruim 70 jaar.

Klant centraal

We doen natuurlijk alles voor onze klant. We kennen onze (potentiële) klanten door en door. We gebruiken onze geavanceerde data om gerichte en actiematige inzichten te krijgen. Daardoor weten we precies wat onze klant wil. Daarmee creëren we een boeiende en inspirerende journey.

Samen

Een belangrijke waarde, want we hebben elkaar nodig om onze ambities waar te maken. We bundelen onze krachten in high performing teams, waarin we elkaar stimuleren om tot de beste oplossingen te komen. We helpen elkaar, luisteren naar elkaar, zorgen ervoor dat het een plezier is om samen te werken.

Kernwaarden