wehkamp.nl biedt cadeaubon aan bij fysieke retailers
wehkamp.nl biedt cadeaubon aan bij fysieke retailers
“De cadeaubon is een populair cadeau in Nederland en neemt nog steeds aan populariteit toe. Steeds vaker verruilt de consument het traditionele cadeautje voor een cadeaubon die op een geschikt moment door de consument kan worden ingewisseld. De markt van cadeaubonnen bedraagt in Nederland ruim € 1 miljard en laat jaarlijks een groei van 10% zien.�? aldus Helga van den Oord, accountmanager Marketing.
Binnen de fysieke afzetkanalen krijgt de klant de mogelijkheid om zelf te bepalen wat de waarde van de cadeaubon wordt. Met de cadeaubon kunnen consumenten kiezen uit meer dan 160.000 verschillende artikelen verdeeld over de werelden Mode, Huis, Tuin & Do It Yourself, Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, Sport & Vrije Tijd en Mooi & Gezond. De cadeaubon kan naast particulier gebruik ook voor de zakelijke markt ingezet worden.
wehkamp.nl
wehkamp.nl, één van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 117 miljoen bezoekers per jaar en circa 7 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland. De merkwaarden van wehkamp.nl -actueel, verrassend, eigenzinnig en betrokken- zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug. RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 548 miljoen euro in het boekjaar 2011/2012, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming.