wehkamp introduceert w-app in nieuwe shopping app

wehkamp introduceert w-app in nieuwe shopping app

wehkamp introduceert w-app in nieuwe shopping app

365 dagen per jaar snel in contact met de klantenservice

Wehkamp lanceert vandaag zijn vernieuwde shopping app. wehkamp voorziet met deze app in de behoefte van klanten om overal en altijd controle te hebben over hun bestelling en snel in contact te komen met de klantenservice. Belangrijkste vernieuwing is de introductie van de zogenaamde w-app*; dé mogelijkheid voor de klant om 7 dagen per week, 365 dagen per jaar (tussen 08.00 en 23.00 uur) kosteloos direct contact te hebben met de klantenservice via de mobiele app van de lifestyle webwinkel. De shopping app is gratis te downloaden via de App Store of Google Play Store.

Shoppen & service geïntegreerd
Naast de nieuwe contactmogelijkheid via w-app, biedt de wehkamp app onder andere de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen en te volgen, een retour door te geven, het bezorgmoment te wijzigen en een review te schrijven. Shoppen en service zijn met de vernieuwde app nog meer met elkaar geïntegreerd.

Mobile shopping
Momenteel bezoekt meer dan de helft van de klanten wehkamp via tablet en smartphone (mobile devices). “Vandaag de dag willen klanten overal en altijd kunnen winkelen. Daarmee wordt ons doel om een aangename en complete winkelervaring te bieden steeds belangrijker, van het moment dat de klant wehkamp bezoekt totdat hij of zij de bestelling in huis heeft. En zelfs erna! Als de klant tijdens dit proces contact met ons wil opnemen voor advies of vragen, dan moet de drempel zo laag mogelijk zijn. Naast telefonisch contact en de contactmogelijkheid via Facebook en Twitter, wordt met de lancering van w-app het contact met de klantenservice nog eenvoudiger,” aldus Maaike Vrenken, manager Customer Service bij wehkamp.

 

ACTUEEL NIEUWS

Bekijk meer