Fashion startup Belloya exclusief online verkrijgbaar bij wehkamp
Fashion startup Belloya exclusief online verkrijgbaar bij wehkamp
Belloya is een fashion startup die vanaf vandaag exclusief online verkrijgbaar is bij wehkamp. De collectie heeft een maatrange van maat 42 t/m 54 en is speciaal ontwikkeld voor de fashionable modebewuste curvy vrouw. Belloya kiest voor een unieke insteek en ontwikkelt ‘real time fashion voor de real size vrouw’, waarbij 90 procent van de collectie in zeer kort tijdsbestek wordt geproduceerd. Hierdoor wordt altijd ingespeeld op de wens van de klant met een actueel aanbod.
Belloya biedt een high fashion collectie aan met in eerste instantie de focus op kleding zoals jurken, jassen en jeans. De collectie wordt op den duur uitgebreid met schoenen en accessoires.
Over wehkamp
wehkamp is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 145 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar de grootste lifestyle webwinkel van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo'n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, Huis, Tuin & Do It Yourself, Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness.
Over Belloya
Belloya brengt de nieuwste modetrends voor curvy, zelfverzekerde vrouwen. Dit nieuwe, internationale real size merk is ontstaan vanuit de expertise van drie gepassioneerde en ervaren collega's uit de fashionbranche:Corneel De Maeyer (had directiefuncties bij Etam, WE en MS Mode en is ex CEO van Cassis & Paprika), Annie Laderriere (ex Buyer bij Cassis exclusief, LolaLiza en Etam) en Maartje Van Doorn (werkte voor H&M, MS Mode, Scapino, V&D en was Director van Paprika NL). Zij brachten hun kennis en knowhow samen en zo is Belloya ontstaan. Belloya is meer dan een merk, het is een community die body positivity als belangrijkste boodschap uitdraagt. Together we shine!