Broertjes Mulder voor een dag fotomodel voor wintercollectie van Union River

Broertjes Mulder dag fotomodel voor wintercollectie van Union River

Tips tegen de kou: “Als je in beweging komt, word je vanzelf warm – fysiek én mentaal”

Zwolle 3 december – Na een indrukwekkende carrière op het ijs, met als hoogtepunt samen op het podium van de Olympische Spelen staan, en een zangcarrière gaan de broertjes Michel en Ronald Mulder een nieuwe uitdaging aan en zijn ze fotomodel voor een dag. In een stijlvolle fotoshoot betreden de tweelingbroers eventjes de wereld van mode als fotomodellen voor de webshop unionriver.nl, onderdeel van Wehkamp Retail Group.

Het Nederlandse merk Union River, dat zich richt op hoogwaardige en stijlvolle kleding voor mannen, heeft de broers gekozen om hun nieuwe wintercollectie te presenteren. De samenwerking tussen de Mulders en het modebedrijf is een frisse en coole manier om samen te laten zien hoe kou en mode samenkomen.

De broertjes Mulder, die elkaar altijd steunen in hun sportieve en muzikale ondernemingen, zijn enthousiast over hun nieuwste avontuur voor de themacampagne ‘Mannen van de kou’. “Het is een hele andere wereld dan waar we vandaan komen, maar het is ook weer een uitdaging die we met plezier aangaan”, zegt Michel Mulder in een interview op de website van Union River. “We zijn altijd bezig geweest met prestaties en nu mogen we onszelf op een andere manier presenteren.”

Zijn broer Ronald voegt eraan toe: “Schaatsen heeft ons geleerd om hard te werken en samen te strijden voor succes. Dit geldt ook voor deze tijdelijke stap als model. We zijn trots om de kleding van Union River te dragen en vinden het supergaaf dat onze uitstraling zo bij het merk past dat ze ons hebben gekozen.”

Campagne via alle Union River kanalen
De foto’s die ze voor Union River hebben gemaakt, tonen niet alleen hun sportieve energie, maar ook een andere kant van hun persoonlijkheid: een modebewuste, stoere uitstraling.

Naast in de fotoshoot zijn ze ook te zien in een social videocampagne van Union River. Daarin vertellen ze niet alleen over waar mode voor hun aan moet voldoen, maar ook over hun haat-liefdeverhouding met de kou. De kou trotseren draait voor de broers dus om goede voorbereiding en de juiste kleding. Michel: “Ik ben gek op mijn goede wollen truien – heerlijk! Warm, comfortabel en perfect voor een koude winterdag.” Ronald vult aan: “Voor mij is een trui met een half zipje echt ideaal. Lekker praktisch, je kunt het aanpassen aan hoe koud het is. Die moet je gewoon hebben.” Michel lacht: “En natuurlijk mijn grote winterjas. Echt zo’n dikke jas tot op kniehoogte die zó warm is dat een t-shirt eronder genoeg is. Ik heb hem al een paar jaar en ik wil echt niet meer zonder.” Ronald: “Vergeet ook een muts en goede handschoenen niet – die zijn voor mij essentieel.” Michel geeft in de social media video’s tips voor mensen die niet van de Nederlandse winter houden: “Ga niet schaatsen of verhuis naar Italië, maar met de juiste kleding en als je in beweging komt, word je vanzelf warm – fysiek én mentaal.”

Campagne
De campagne met Michel en Ronald Mulder is vanaf 3 december live via social media en alle andere kanalen van Union River.
Meer over de campagne ‘Mannen van de kou’ 

Over Union River
In 2022 lanceerde de Wehkamp Retail Group webshop Union River. Met de toevoeging van Union River heeft Wehkamp Retail Group een merk dat zich exclusief richt op mannen. Naast mode is er een uitgebreid assortiment verzorging, accessoires, sportbenodigdheden en outdoor gear te vinden.
Voor meer informatie over de collectie en de campagne met de broers Mulder, bezoek Union River’s website.

Download meer foto’s

ACTUEEL NIEUWS

Bekijk meer