Wehkamp in actie voor Pink Ribbon
Wehkamp in actie voor Pink Ribbon
Wehkamp in actie voor Pink Ribbon
1 euro donatie per verkochte BH
Ook Wehkamp vindt de ‘oktober borstkankermaand’ belangrijk. Het is van belang dat vrouwen hun borsten beter leren kennen en eventuele signalen die kunnen duiden op borstkanker tijdig herkennen. Een goed passende BH is essentieel. Daarom ontvangen klanten tijdens de Wehkamp Bra Party de 3e BH gratis of de 2e BH voor de halve prijs. Daarnaast doneert Wehkamp, van 10 t/m 16 oktober, 1 euro per verkochte BH aan Pink Ribbon.
Zelfliefde
Het thema van Pink Ribbon’s borstkankermaand 2022 is: Zelfliefde. Door liefde voor jezelf te voelen, leer je je lijf beter kennen en dus ook veranderingen aan datzelfde lichaam. Een op de zeven vrouwen krijgt helaas te maken met borstkanker. Vrouwen zijn de voornaamste doelgroep van Wehkamp en een groot deel daarvan koopt lingerie. Wehkamp wil de klant bewust maken van het belang van borstonderzoek. Wehkamp steunt het thema ‘zelfliefde’ vanuit de body positivity gedachte dat geen enkel vrouwenlichaam (gelukkig) hetzelfde is. Daarom worden allerlei BH-modellen aangeboden, van maat AA60 tot K95. Want bij een goede verzorging van je lijf en borsten in allerlei vormen en maten, hoort passende lingerie. In de app en op de website laat Wehkamp dit ook zien door gebruik te maken van verschillende modellen.
Bra Party bij Wehkamp
De Bra Party bij Wehkamp loopt van 4 oktober t/m 23 oktober. Tijdens de Bra Party krijgen klanten de derde BH gratis of de 2e BH voor de halve prijs. Dit geldt voor alle actie BH’s die verkocht worden via de app en website van Wehkamp. Tijdens de tweede week van de Bra Party, van 10 t/m 16 oktober, komt Wehkamp in actie voor Pink Ribbon. Wehkamp doneert deze week: 1 euro* per verkochte BH, aan KWF Kankerbestrijding voor Pink Ribbon.
*Dit betreft enkel de definitief verkochte producten, exclusief geretourneerde producten. Zes weken na de actie doneert Wehkamp het bedrag aan Pink Ribbon met een maximum van 10.000 euro.