100 miljoen bezoeken voor wehkamp.nl
100 miljoen bezoeken voor wehkamp.nl
Vijf belevingswerelden
In de nieuwe website is wehkamp.nl van drie productgroepen overgestapt naar vijf belevingswerelden; – Fashion, – Home & Garden, – Electronics, Entertainment & Household, – Beauty & Wellness en – Sports & Leisure. Naast de aanpassing van de navigatie, waardoor de klant beter bediend wordt, staat inspiratie meer dan ooit centraal. Aan de nieuwe website zijn tal van innovatieve functies toegevoegd die online shoppen leuker en makkelijker maken. Zo kunnen klanten, via een ‘drag and drop-optie’ zelf combinaties maken op een moodboard. Deze collages, die bijvoorbeeld ook door experts uit de modewereld gemaakt worden, kunnen vervolgens eenvoudig gedeeld worden via de diverse social media. Ook het recent gelanceerde ‘Samen Shoppen’, waarbij (bevriende) klanten via verschillende locaties een shopervaring delen, maakt nadrukkelijk onderdeel uit van de nieuwe website. In maart zal de website, na diverse aanvullende innovatieve uitbreidingen officieel gelanceerd worden.
wehkamp.nl
wehkamp.nl, één van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,6 miljoen vaste klanten, ruim 100 miljoen bezoekers per jaar en circa 5 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo’n 100.000 artikelen verdeeld over Fashion, – Home & Garden, – Electronics, Entertainment & Household, – Beauty & Wellness en – Sports & Leisure. De merkwaarden van wehkamp.nl -actueel, verrassend, eigenzinnig en betrokken- zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug. RFS Holland Holding B.V. (RFS), het moederbedrijf van wehkamp.nl, Create2fit en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 441 miljoen euro in het boekjaar 2009/2010, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming. De omzet van de RFS steeg hiermee 12% ten opzichte van 2008/2009.