wehkamp.nl introduceert vernieuwde vacaturesite
wehkamp.nl introduceert vernieuwde vacaturesite
Zwolle, 14 mei 2014 – De vacaturesite van wehkamp.nl is compleet vernieuwd. Werkenbijwehkamp.nl is volledig intern ontwikkeld en beschikt, naast een complete nieuwe look en feel, over een responsive design. Hierdoor past de weergave zich automatisch aan de schermafmeting van het (mobiele) apparaat aan waarop de site getoond wordt. Of de bezoeker de site nu thuis op zijn desktop, of onderweg op telefoon of tablet, overal krijgt hij dezelfde beleving.
“Gemotiveerd en gekwalificeerd personeel interesseren voor wehkamp.nl en hen laten zien dat wehkamp.nl een aantrekkelijke werkgever is, dat doen wij door potentiële werknemers een blik achter de schermen te geven. Het vernieuwde werkenbijwehkamp.nl levert hier een belangrijke bijdrage aan, aldus Sandra Kinds, Manager HR bij wehkamp.nl. Op iedere pagina staat nu een persoonlijke quote van een medewerker. Een voorbeeld: “Inmiddels vijf jaar werkzaam bij wehkamp.nl, maar ik druk nog iedere ochtend blij mijn wekker uit.” Door deze uitspraken aan de diverse pagina’s toe te voegen en foto’s van onze medewerkers bij onze vacatures te plaatsen, geven we onze organisatie een gezicht en laten we zien wie wij zijn.” vervolgt Kinds.
wehkamp.nl
wehkamp.nl, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 128 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo'n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, – Huis, Tuin & Do It Yourself, – Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, – Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness.