

Online warenhuis ontzorgt moeders met ‘Mama & Kind’
ZWOLLE, dinsdag 12 juni 2012 – Vandaag lanceert wehkamp.nl een nieuw platform waarmee het online warenhuis (aanstaande) moeders vanaf het moment dat ze zwanger zijn wil ontzorgen door hen gemak, relevante informatie, actuele producten en oplossingen te bieden. Het assortiment binnen het platform ‘Mama & Kind’ omvat ruim 8.300 artikelen en bestaat uit mode, meubels, kinderwagens, bad- en verzorgingsartikelen, luiers en voeding. Hiermee biedt het grootste online warenhuis een uniek samengesteld breed assortiment gericht op moeders, in de Nederlandse markt.
‘Power Mums’ ontzorgen
“Het is voor de ‘Power Mum’ van nu een enorme uitdaging om in de beschikbare tijd het moederschap te combineren met werk en een actief en sociaal leven. Om deze ‘Power Mums’ te ontzorgen hebben we het platform ‘Mama & Kind’ ontwikkeld, waarmee we naast een breed en actueel assortiment, unieke oplossingen bieden die inspelen op de behoefte van deze doelgroep”, aldus Yvonne Hulst, Senior Manager Concept Development.
Unieke weekmenu’s afgestemd op wensen van het kind
In samenwerking met een voedingsdeskundige van Nutricia zijn complete voedingsmenu’s samengesteld voor kinderen in verschillende levensfases, met specifieke weekmenu’s voor kinderen met een voedselallergie. Ook in de andere productcategorieën worden speciaal samengestelde pakketten aangeboden. Voedingskundigen van Nutricia, die 24 uur per dag bereikbaar zijn, bieden advies aan bij het maken van de juiste keuze uit het voedingsassortiment bij wehkamp.nl.
Gratis bezorging van luiers
Naast de koophulp die helpt bij het kiezen van de juiste luiers, biedt ‘Mama & Kind’ het complete assortiment luiers aan, samen met het gemak dat deze gratis worden thuisbezorgd op het moment dat het moeders uitkomt. Zij hoeven zich hierdoor geen zorgen meer te maken dat ze onverhoopt geen luiers meer in huis hebben.
Het platform ‘Mama & Kind’ is vanaf vandaag beschikbaar op: http://www.wehkamp.nl/mamaenkind/
Over wehkamp.nl
wehkamp.nl, één van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,6 miljoen vaste klanten, ruim 115 miljoen bezoekers per jaar en circa 7 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit ruim 160.000 artikelen verdeeld over Mode, – Huis, Tuin & Do It Yourself, – Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, – Sport & Vrije Tijd en Mooi & Gezond. De merkwaarden van wehkamp.nl -actueel, verrassend, eigenzinnig en betrokken- zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug. RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 548 miljoen euro in het boekjaar 2011/2012, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming.