wehkamp.nl en Koninklijke Siebel Juweliers geven 1 karaat diamant van 15.000 euro cadeau
wehkamp.nl en Koninklijke Siebel Juweliers geven 1 karaat diamant van 15.000 euro cadeau
Samina Kahn uit Den Haag winnares Facebookgame
Na een ijskoude landelijke finale, is Samina Kahn uit Den Haag de winnaar geworden van de Facebookgame ‘Hoe geslepen ben jij?’. De Facebookgame is twee weken geleden gestart door wehkamp.nl en Koninklijke Siebel Juweliers, ter gelegenheid van hun strategische samenwerking. Vandaag streden vijftig finalisten om de 1 karaat diamant t.w.v. € 15.000. Op het strand werden zij aan een paar ijskoude beproevingen blootgesteld en Samina kwam daaruit als terechte winnaar naar voren.
Meer dan 11.000 deelnemers deden mee aan de Facebookgame ‘Hoe geslepen ben jij?’. Gedurende twee weken kregen deelnemers op de Facebookpagina van wehkamp.nl vragen voorgeschoteld, die juist moesten worden beantwoord. De vijftig kandidaten die alle vragen goed hadden beantwoord en de bijbehorende tiencijferige code het snelst hadden gecontroleerd, streden vandaag tegen elkaar in de landelijke finale.
IJskoude finale
De finale bestond uit twee rondes. Tijdens de eerste opdracht moesten de finalisten in teamverband een zo mooi mogelijk ijssculptuur creëren. Het team dat dit het beste deed, ging door naar de tweede ronde, waar ieder voor zich zo snel mogelijk een glazen diamant uit een ijsblok moest hakken. Samina slaagde hierin in 56 seconden en was daarmee de winnaar van de 1 karaat diamant. Samina reageert: “Ik ben natuurlijk ontzettend blij met deze bijzonder mooie prijs. Het was een bloedstollende race en enorm spannend. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik de winnares ben van de diamant�?.
Strategische samenwerking speelt in op marktbehoefte
wehkamp.nl en Koninklijke Siebel Juweliers wilden met de ludieke Facebookgame ruchtbaarheid geven aan het feit dat sieraden en horloges van Koninklijke Siebel Juweliers vanaf nu ook via wehkamp.nl te koop zijn. Met de samenwerking willen beide partijen hun klanten de mogelijkheid bieden een volledige outfit met bijpassende juwelen en horloges online te kopen. Consumenten gaan steeds meer op zoek naar gemak en online retailkanalen die hen totaaloplossingen kunnen bieden. Met de samenwerking wordt op deze behoefte ingespeeld.
In de afgelopen is wehkamp.nl al verschillende strategische samenwerkingen aangegaan. Het online warenhuis wil haar klanten blijven inspireren en een volledig assortiment bieden. De samenwerking met Koninklijke Siebel Juweliers zorgt ervoor dat het assortiment horloges en sieraden van wehkamp.nl wordt aangevuld met artikelen van grote en fashionable merken zoals Buddha to Buddha, Ti Sento en Pandora. Voor Koninklijke Siebel Juweliers is het samenwerkingsverband onderdeel van de ‘omnichannel’-strategie. Hun klanten kunnen nu nog gemakkelijker online de gewenste sieraden en horloges aanschaffen.