Wehkamp en Leonie ter Braak verlengen succesvolle samenwerking

Wehkamp en Leonie ter Braak verlengen succesvolle samenwerking

Wehkamp en Leonie ter Braak verlengen succesvolle samenwerking

“Voortborduren samenwerking met Wehkamp voelt als thuiskomen”

Het toonaangevende online warenhuis Wehkamp is trots om aan te kondigen dat actrice en presentatrice Leonie ter Braak ook in 2024 het gezicht is van de tv-commercials. Leonie en Wehkamp passen goed bij elkaar als bekende en vertrouwde familiegezichten.

 

De nieuwe Wehkamp-commercial, waarin Leonie de hoofdrol speelt, zal vanaf dinsdag 2 januari 2024 te zien zijn op alle landelijke zenders. In lijn met de tijd van goede voornemens geeft Leonie er haar eigen draai aan, wat meteen de boodschap is: doe wat goed voelt en denk (ook) aan jezelf.

Afgelopen herfst was Leonie ter Braak te bewonderen in de nieuwe tv-campagne, waarin het drukke leven van een werkende moeder op een luchtige wijze werd belicht. In de campagne ‘Het Mooie van Nu’ kwam het uitgebreide assortiment van Wehkamp, dat naadloos aansluit bij de huidige trends, op een duidelijke manier naar voren. Wehkamp, met zijn 70-jarige geschiedenis, blijft met deze vooruitstrevende energie en een goed gevoel voor de tijdsgeest altijd up-to-date.

De hernieuwde samenwerking tussen Leonie ter Braak en Wehkamp brengt beide partijen opnieuw samen. Leonie zegt hierover: “Ik vind het geweldig om opnieuw met Wehkamp samen te werken. Toen ik meer als model dan als presentatrice en actrice werkte, was ik al model voor Wehkamp. Dat we hier nu op voortborduren voelt als thuiskomen.” Heleen Janssen, directeur marketing bij Wehkamp, voegt toe: “En het feit dat zowel Wehkamp als Leonie uit Overijssel komen, maakt deze samenwerking nog specialer. We zijn zeer verheugd met deze samenwerking die heel natuurlijk aanvoelt. De succesvolle en zelfverzekerde moeder met een authentiek en bekend gezicht past perfect bij het grootste online familiewarenhuis van Nederland.”

Over Wehkamp
Wehkamp is sinds 2010 een pure e-commerce speler en het bedrijf is lang verbonden met de Nederlandse samenleving. De lange historie van Wehkamp voert ruim 70 jaar terug tot 1952 toen het begon als een postorderbedrijf. Vandaag de dag koopt bijna 40% van de Nederlandse gezinnen bij Wehkamp. Het bedrijf onderscheidt zich van andere e-commerce spelers door een continue focus op het bieden van de ‘meest inspirerende, gecureerde en relevante online shop voor mode en wonen’.

Wehkamp biedt een assortiment van meer dan 2.200 bekende wereldwijde en lokale merken, naast een groeiend assortiment van private labels, aan een actief en loyaal klantenbestand.

In de afgelopen jaren heeft Wehkamp aanzienlijk geïnvesteerd in infrastructuur, data en technologie, waaronder een gecentraliseerd distributiecentrum in Zwolle. Dit centrum beschikt over geautomatiseerde orderverzamellijnen, geautomatiseerde verpakkingslijnen en een ultramodern centrum voor creatieve fotografie, waardoor Wehkamp een premium winkelervaring kan bieden, inclusief same day delivery voor 95% van het assortiment 

Einde persbericht

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met

[email protected]

ACTUEEL NIEUWS

Bekijk meer