kleertjes.com lanceert cadeaukaart: het ideale geschenk voor de feestdagen
kleertjes.com lanceert cadeaukaart: het ideale geschenk voor de feestdagen
kleertjes.com introduceert vanaf vandaag haar nieuwe digitale giftcard. De cadeaukaart, exclusief te besteden bij kleertjes.com, is een mooi cadeau voor ouders en verzorgers, helemaal met de feestdagen voor de deur.
kleertjes.com introduceert vanaf vandaag haar nieuwe digitale giftcard. De cadeaukaart, exclusief te besteden bij kleertjes.com, is een mooi cadeau voor ouders en verzorgers, helemaal met de feestdagen voor de deur. De waarde van de cadeaukaart is eenvoudig zelf te bepalen. De cadeaukaart biedt keuze uit een breed assortiment: van luiers en babyfoons tot volledige kinderkamers en natuurlijk de nieuwste kindermode voor baby’s tot pubers.
De cadeaukaart is een waardevolle attentie voor familieleden of vrienden met opgroeiende kinderen, maar ook voor bedrijven als zakelijk kerstgeschenk aan medewerkers of relaties. Dankzij de geldigheid van twee jaar is het mogelijk de cadeaukaart (geheel of ten dele) te bewaren en later.
Linda Amroussi, verantwoordelijk voor het cadeaukaartprogramma bij Wehkamp Retail Group, kijkt uit naar deze nieuwe aanwinst: “We weten vanuit onze ervaring bij Wehkamp dat een cadeaukaart zorgt voor nieuwe klanten. Het is vaak de eerste ervaring met een merk, waaruit weer trouwe klanten kunnen ontstaan. Daarbij zien we dat onze loyale klanten kaarten graag cadeau geven. Aangezien kleertjes.com een heel trouw klantenbestand heeft, zien we veel potentie voor deze nieuwe kaart.”
Partners richten zich met kleertjes.com cadeaukaart op zakelijke en
consumentenmarkt
Partners in de zakelijke dienstverlening kunnen de kaart aanbieden via onder andere hun eigen kerstpakketprogramma’s, loyaliteitsprogramma’s of als cadeaumogelijkheid voor medewerkers en relaties. Via resellers zoals Cadeaubon.nl alsook andere kanalen wordt de cadeaukaart breed toegankelijk gemaakt voor groter consumentenpubliek.
Toekomstige uitbreiding
Op basis van de eerste resultaten analyseert kleertjes.com een uitbreiding van het aanbod naar fysieke versies, waarmee de cadeaukaart een bredere distributie zou krijgen.