Solliciteren
Lijkt deze vacature jou leuk? Solliciteer dan direct. Je krijgt dan binnen 2 weken een reactie van ons.
De afdeling Customer Care levert een belangrijke bijdrage aan het proces. We maken iedere dag het leven van onze klanten een beetje mooier en makkelijker door ‘best in class’ dienstverlening te bieden. Dat doen we met een team van zeer gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega’s die iedere dag vele klanten helpen.
De afdeling Customer Care is verdeeld in 1e lijns support dat is uitbesteed aan een partnerorganisatie, en de 2e lijns support waar klantvragen worden behandeld en cases worden opgelost die niet in de 1e lijn kunnen of mogen worden opgepakt. Die 2e lijns support wordt verleend door ons Customer Care Team. Dit team streeft naar een zeer klantgericht en persoonlijk klantcontact en ze zorgt dat klantcases naar behoren worden opgelost.
Als Medewerker Customer Care ben je onderdeel van de 2e lijns support en verantwoordelijk voor de uitvoering van klantafhandelingen in verschillende kanalen (e-mail, telefonie, chat, webcare, geschillencommissie kwesties). De klantcases kunnen uiteenlopen van vragen over artikelen zelf (product voldoet niet aan de verwachting, functioneert niet of is beschadigd), garantie, reparaties, bezorging, facturatie, retouren en meer.
Daarbij gebruik je je speelruimte om excellente klantenservice te leveren en klanten een passende oplossing te bieden met als doel de klant blij te maken en uiteraard te behouden. Je bent de schakel tussen de klant, de interne organisatie en onze externe servicepartners. Je ondersteunt ook actief de 1e lijns klantenservice collega’s in hun werk en helpt hen vooral telefonisch klant kwesties op te lossen.
Customer care is naast een 2e lijns team ook het startpunt voor veel vernieuwingen en verbeteringen in de serviceverlening aan de klant. Op basis van klantsignalen denk je continu mee over hoe processen beter, slimmer en vooral klantvriendelijker kunnen. Daarbij gaat het vooral om de inrichting van processen rondom bestellen, bezorgen, betalen, retourneren en zaken zoals acties, garanties en klachten.
Een prachtige kans dus om onze klanttevredenheid verder te helpen verbeteren en zo de nummer 1 in de hoofden en harten van gezinnen in Nederland te worden en te blijven.
Wij helpen jou elke dag om alles uit je carrière te halen. Je ontwikkeling en je persoonlijke groei zijn een wederzijdse commitment: WRG groeit, jij groeit. Jij groeit, WRG groeit.
En verder bieden we:
Als je bij ons gaat starten, wordt je door een aantal ervaren collega’s uit het Customer Care team opgeleid en begeleid en zullen ze je inwijden in alle processen.
Lijkt deze vacature jou leuk? Solliciteer dan direct. Je krijgt dan binnen 2 weken een reactie van ons.
Sluiten jouw verwachtingen en onze wensen op elkaar aan? Dan maken we graag uitgebreid kennis met je.
Zijn we beiden nog steeds enthousiast? Dan doen we je graag een aanbieding. De recruiter loopt deze met je door.
Tevreden met de aanbieding? Gefeliciteerd, welkom bij Wehkamp Retail Group!
Recruiter
Met deze vacature willen wij zelf onze nieuwe collega werven. Dit is dan ook geen oproep voor acquisitie.